151106

Kom till Stockholm tidigt igår morse och åkte direkt ut mot Karolinska Solna för arbetsintervjuer på Onkologen och Neurokirurgen. Sen bort till Karolinska Huddinge för intervju på Infektion och Barnakutvårdsavdelningen. 
Sedan åkte jag till Per med Elin och Kicki och han bjöd på hemmalagad mat och efterätt, en fantastisk kväll! Kikade även på en lägenhet på Södermalm som jag är sugen på.

Idag har jag hospiterat på både barnvårdsavdelning på Södersjukhuset och på barnakutvårdsavdelningen på Karolinska Huddinge. Just nu lutar det åt SÖS, men ska fundera ett tag innan jag bestämmer mig. Mötte senare upp min Bestie Angie och hennes fina pojkvän Niklas på en fika. 

Nu sitter jag på bussen ut till Arlanda och jag börjar bli lite nervös faktiskt, men detta kommer bli så jäkla bra! 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas allt går bra. Inte undra på att det känns....blir ju en otrolig resa. Ta hand om dig. Älskar dig❤

2015-11-06 @ 17:29:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0